Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je per mail een activatiecode en heb je direct toegang tot jouw Skills Online.
Vul het volgende formulier in wanneer je het e-mailadres (gebruikersnaam) van je BSL-account wilt wijzigen. De helpdesk zal je account controleren en je gebruikersnaam wijzigen.
Het kan voorkomen dat een module zich als pop-up opent, zodat filmpjes en vragen in het hele scherm goed zichtbaar worden. Mocht je de pop-up niet kunnen openen, dan moet je de pop-up blocker uitschakelen.
Pop-up blocker uitschakelen Internet Explorer:
- Open Internet Explorer, klik op Extra en selecteer vervolgens Internetopties.
- Schakel onder Pop-upblokkering op het tabblad Privacy het selectievakje Pop-upblokkering uitschakelen en klik vervolgens op OK.
Pop-up blocker uitschakelen Google Chrome:
- Open Chrome op je computer
- Klik in de rechterbovenhoek op Meer
- Klik op Instellingen
- Klik onderaan op Geavanceerd
- Klik onder Privacy en beveiliging op Instellingen voor content
- Klik op Pop-ups
- Schakel Toegestaan in
Pop-up blocker uitschakelen Firefox:
- Klik op extra (Tools)
- Klik op Options
- Ga naar tabblad Inhoud (Content)
- Zet het vinkje uit bij Block pop-up windows om deze uit te zetten
- Ga naar de button Instellingen
- Ga dan naar Safari
- Ga vervolgens naar Block Pop-upsen zet deze uit
Kun je niet verder? Neem contact met onze Online klantenservice op. Stuur eventueel een screenshot of foto mee, daarmee kunnen wij je het beste verder helpen. De klantenservice kan de module voor je resetten, zodat je het opnieuw kunt proberen. Je verliest hiermee je voortgang.
Neem contact op via:
E-mail: onlineklantenservice@bsl.nl
Telefonisch (op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur): 030 638 3735
Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via onze helpdesk